21 lutego 2011

Nareszcie! Długo wyczekiwany przyjaciel, kapitan Jacek Rajch na "Osprey"-u dołączył do nas na kotwicowisku w Port Royal!
s/y Osprey
 Jacek Rajch
Jacek ma załoganta na pokładzie, to Barry z Kanady. Bardzo pozytywnie usposobiony gość :) Barry i Jacek mogli skontaktować się  i pożeglować razem przez Karaiby, aż na Florydę tylko dzięki wspaniałej pomocy internetu, a szczególnie jednego z portali dla żeglarzy, kojarzącego właścicieli jachtów i poszukujących wolnej koji :)

Skoro o poszukiwaniach wolnej koi mowa, w zakładce "Jachtostop" w menu głównym, zamieściliśmy kilka najbardziej przydatnych - naszym zdaniem - adresów portali gdzie można znaleźć wolną koję na rejs, nawet dookoła świata! Polecamy lekturę ogłoszeń i zachęcamy do planowania rejsów :)

Oprócz Jacka Rajcha, nieopodał zakotwiczył też norweski jacht "Serendipity" z Hugo i Cecylią na pokładzie.  W ubiegłą sobotę, wszystkie trzy jachty (z YouYou włącznie) podniosły kotwice i przenieśliśmy się 3 mile dalej, dosłownie za cypel, gdzie znajduje się rajska wysepka Lime Cay.

Zakotwiczyliśmy na 4 metrach, w czyściutkiej, przejżystej wodzie, 100 metrów od plaży :)

Jachty YouYou, Osprey i Serendipity na Lime Cay, Jamajka

Spędziliśmy tam wspaniały, pełen wzruszeń i bardzo intensywny czas.

Barry, Mikolaj i Jacek - majsterkowanie :)

Archiwizacja

Kapitanowie Rajch i Westrych

Hugo, Barry, Patrycja, Mikolaj, Jacek, Cecille

Niestety dla nas, zarówno Jacek, jak i Hugo Cecylią zdecydowali lecieć już dalej, więc pomachaliśmy im na pożegnanie i przygnaliśmy co sił do Port Royal publikować najnowsze wieści :)

Zapraszamy do galerii zdjęć z miejscowości Nine Mile, gdzie 66 lat temu urodził się Bob Marley. Do pokazu slajdów z Nine Mile polecamy włączyć muzykę zarejestrowaną o świcie przez Patrycję. To Rastamani grający na bębnach Nyabinghi hipnotyczny rytm bijącego serca, z którego narodziło się kiedyś reggae...